Ny dag Nya möjligheter!!!

En bra dag i dag!! Har dock bytt min sömnlöshet till ett stadie där jag kan somna var som helst, hur som helst!! Vaknade först klockan 8 och tänkte då att jag skulle ta till vara på dagen och kliva upp! Visserligen satt jag mej på sängkanten och de blir ju lite pluspoints men längre en så kom jag inte! Vaknade nämligen sittandes med en jätte fräsig dregelrand på kinden men dock fortfarande sittandes!! Helt otroligt att jag inte ramlat framlänges! =)) 

Nu ska jag fräscha till mej o åka till mammsen o hämta massvis med saker  däribland två plaststolar så jag kan sitta i solen o mysa när den visar sej!! Har ju sol på ballen heeeela långa dagarna!! Sen blir det födelsedagsfika hos Nikkes mor!! Åhh hon kommer bli sååå glad när hon får Nikkes present!! De får jag bara inte missa!! Men han skulle ju ringa när han kom till Valbo! =))

Ha en bra dag alla bakfulla dönickar!!

Kram // A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0