köksprojekt....

En dag till!! Går mot slutet o inte har man uträttat nå vidare vettigt i dag heller!! Va med Ewa o lämnade Nikkes bil på lagning o då passade vi på att svänga förbi brädgården på magneten o kolla efter en furuskiva till mitt kök!! Hittade värsta perfekta men måste ha leveranshjälp då skivan e längre än min bil... Så där går den ju inte in! Får höra med Matte om han kan köra när han kommmit hem från fjället!!!

Har plockat fram mina hantlar o gummiband o smått börjat leka med tanken på att lyfta lite skrot o göra div övningar med band en stund om dagen!! "Provade" lite smått här om dagen o nog kan man påstå att jag är otränad allt när jag dagen efter hade träningsvärk i både ben o armar...HUA HUA...

Nä nu ska jag kolla lite på cityakuten o sen ska jag väl dra täcket över huvudet o sova!! Somnar förmodligen till tvn känns det som så jag får väl borta tänderna o göra mej i ordning för natt o ställa timern påp tvn så den slipper att stå på hela natten!!

Japp så blir det! :)


God Natt // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0