I keep on going!

Har vaknat till och från hela natten! Har sååå ont överallt... Jag som gått och blivit duktig om man bortser från gårdagens lilla snesteg med glass och morotskaka och hamburgare fr mcdonalds!! En sån här dag sviktar hoppet... Jag vill kunna gå o flaxa omkring som alla andra men så kommer en sån här dag jag knappt kan röra mej alls!? Vad händer!! Önskade Marre va här... Saknar henne massor... TUR ATT DET FINNS TELEFONER. Annars hade jag nog lära flytta till köping.. =)) Ahhjj vad det värker... Kanske en långsam promenad kan råda bot? För tillfället iaf! Jag hoppas på morrondagen... Den kan ju inte bli värre i af!! TRADOLAN... Ja tack....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0