Tisdag

Asså jag bli gaaalen!!! Den här jävla kroppen har fått nå galet för dej!! Ha ha ha!!!  Har typ inte sovit nå alls de senaste veckorna åsså denna mens.... Kommer i de mest olägliga tillfällena!! Sist, när jag va på väg hem fr Micke!!! Brottomt... Måste ju trott jag va galen!! Åsså denna magvärk efter!!! Ursäkta mitt samtals ämne men jag blir sååå trött.... Får väl hålla ut ett tag till!!! D kunde ju bli så här sa dom!!!

Annars? Jo tack... Det rullar!!! Med en del frågetecken!!! Längtar till flytten!! Tror jag har packat det mesta nu bara det sista som jag inte kan packa än som e kvar!!! Har samlat på mej en del genom åren!!! Trodde inte de skulle va så här mycket dock!! =)) Vart ska jag göra av allt!!!??? =p

I dag blir det catchup time med Linda... Kolla runt lite o kanske handla grejjer till på lördag? Ta en fika el två... Najjs!!

Ha de gott!! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0