Magsjukisch...

Ja då har man gått igenom vinterns alla sjukdommar då!! Har på tre veckor hunnit haft feber o rejäl förkyldning två ggr!! O nu även en släng av magsjuka!! Jag som i vanliga fall inte blir sjuk!! Kommer inte ens ihåg sist jag va magsjuk!? Typ 10år sedan. Vill inte klaga men de e jobbigt att vara sjuk! O mitt i allt så har jag haft mens 4ggr på de senaste 4 veckorna!! Så nu har jag förbrukat i allafall 3års sjukdom framöver.

Annars då? Jo allt e fint o flyter på bra!! Med en o annan dipp men inget allvarligt...  Sånt som försvinner ur systemet fortare än snabbt o blir till undranden om hur de kunde bli så?? Ha ha!! Vissa folk e bara född till små devilsbarn!! Bara att inse fakta.

Hemma från jobbet idag o i morron! Känner mej redan bättre så på lördag blir det nog jobb som vanligt!! Jag får fördriva tiden med lite Samantha who!! Lite bloggläsning o massa facebookande!! Japp!! Ska kolla på tre avsnitt av Samwho nu sen får jag ladda fler till i morron!!

Läskig tom känsla i magen men jag vågar inte äta! Inte än?! Det får vänta tills i morron!

Kram o god natt! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0