Du har ingen aning om vad lite trötthet kan göra!! Med lite hjälp på vägen!!

Det susar förbi en vind av skäck!! Som sätter sej i hela ryggen o vänder själen ut och in! Det kommer små kalla blickar från håll jag inte trodde fanns!! Jag känner mej iaktagen!! En historia målas upp i mitt inre o jag inser snart att allt bara är nonsens! Jag böjar bygga en fin liten visa som slutar med rent trams!! En hög av melodier som visas i klara fäger med ljudvågor av is... Jag fryser i mitt inre... Men jag e varm utanpå.... Här kommer muren!! En stenvägg av mod! En stenvägg av höga klara anvisningar!! Jag vet vägen! Precis vart jag ska men jag kommer inte fram... Kan du bära mej!? Jag känner mej lycklig! Jag känner mej bra och jag kan göra allt!! Allt e inget och inget e allt!! O det kan jag göra!! Jag kan se saker med ett slitet föstånd och där finns små vackra ord! Jag kan se alla ord! Vilka färger dom har och i vilken förklädnad dom finner sej i? Allt e en lögn!  Bara rent nonsens... Kanske jag får sova?

Kommentarer
Postat av: ^^^^^^^^

o en för många tradolan!! =))

2009-01-23 @ 18:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0