-2*c

Ja när det börjar att nalkas vår blir det nog mer ordning här på bloggen!! Vinterdepp och massa sjukdomar e inget jag känner för att skriva om så det blir att det går ett tag mellan gångerna!! 

Trots feber o snuva har jag haft en helt lovely dag med Martin iaf!! Käkat lunch o kollat omkring o bara pratat en massa!! Hittade tillslut mina vinglas som jag så länge letat!! Lite orginellla!

Åhh, jag skulle igentligen åkt ner till köping idag o stannat tills på fredag! Men så har jag ju som sagt  ådragit mej ytterligare en förkyldning med feber o allt som tillhör så jag fick stanna hemma! Uhhuuhh... Miss my darling Marina ju!! Men snart så!!!

Nu ska jag traska över till grannen o gnata lite!!

Love! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0