It's a new day!! And I'm feeling good!!

God morron alla glada, ledsna, sjuka o deppiga folk. Själv e man åter igen på topphumör! Börjar fundera snart om de e nån som blandar nåt i mitt morron kaffe? Ha ha! =))

Morronen har väl sett ut som alla andra mornar, dvs cigg, frulle o kaffe. Kolla aftonbladet o gd o i mån av tid så kollar jag på days! Har missat en massa nu så idag måste jag bara se hur det går med alla intriger! Städningen som inplanerades igår blev uppskjuten pga ingen lust helt enkelt men i dag måste jag ta mej i kragen o plocka o damma lite!

Jag har drömt om mina girls i natt!! Vi hade fått jobb på Gävles fjällhotell! ( hahaha ) Det hade ju sett ut eftersom det närmaste en skidbacke vi har i gävle e den i hemlingby o i den tar man sej ner med bobb eller pulka utan större ansträngning!! Oiii... Ha ha!! Men skojj hade vi iaf!

Här har vi då våran hemlingbybacke!!
Tänk er Mickan, Marina åsså jag på
en varsin pulka!! De hade varit grejjer!!!

Nä klockan börjar närma sej Days så de e väl dax att avsluta då!! Det gör jag med ett glädjevrål av dess like..........

Hörde ni???

Ha ha!! Ha de gött! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0