uppdate...

Det har hunnit hända mycket på några dagar nu!! Ska lista allt här då tänkte jag!!

* Ankan har hunnit med lite magsjuka...
- japp... Fick faktiskt gå hem tidigare från jobbet igår för att jag började må illa! O inte nog med det så har jag fått springa hela natten...

*Ankan har köpt ny kappa...
- o den e helt underbar!! Jag blev sååå kär. Denna e från topshop o kostade pengar o lite till...


*Ankan har sålt bilen!!!
- orkade inte fixa tvåorna då det förmodligen hade kostat mer än vad bilen e värd!!

*Ankan kollar på ny bil...
- jao, men jag e inte riktigt säker på m jag värkligen behöver en bil just nu??

*Ankan har bitit sönder en tand...
- jäkla marriannekola... Aldrig mer...

*Ankan har tandläkartid i morron..
- jag vill inte ens prata om d!!

*Ankan har tandläkarskräck o har ångest...
- hjälp

*Ankan längtar efter Marre
*Ankan längtar efter Mickan
- saknar mina girls så det värker!! O extra mycket nu när det börjar bli mörkt o man känner sej lite höst nere!!

*Ankan har bakt chokladbollar...
- o hur många som helst... Nikke har fått i sej hela sju st o dom e ju inte så små heller...

Kommentarer
Postat av: Anjelika

Åhh, kappan e sååååå fin....

2008-10-14 @ 21:50:57
URL: http://allasangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0