...snowstorm...

Jag tror att de måste vara jag som skrämmer bort alla folk!! =)) Nä inte alls utan ungefär 99,99 % av oss gävle o valbobor e tydligen sååå hockey intresserade så att hela köpcentrat blir utrymt... Eller de e väl alla karlar som måste åka o hejja på ett nu aldeles underlägset brynäs medans alla respektive får vara hemma med hungriga och sjuka barn... Eller så e vi på trav i denna snöstorm... En riktig sport torsdag med andra ord!!! Har som sagt inte haft så mycket att göra idag... Men allt sätter väl igång i morron igen!!! Jag o Amanda har iaf haft en trevlig kväll...

Nu ska jag proppa kexchoklad som jag igentligen inte ens tycker om men det är det enda söta jag har tillgång till just nu!! Jo så mamma blir en chokladbit fattigare...

In i sockerdimman!!!... // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0