Hur orkar folk??

Nej jag e inte tillsammans med Marina! Ha ha... Även fast hon har kommit att betyda väldigt mycket!! Jag o Marina umgicks väldigt intensivt i Lofsdalen och kom varandra väldigt nära o upptäckte våra likheter... Igentligen e de sjukt va lika vi är o de e nog därför som vi kommer så bra överens och gillar varandra som VÄNNER... I love that girl... Men dels e de åxå för att hon va en av dom få personer från Lofs med vett i skallen. Med risk för att bli skizo eller rent ut sagt ett psykfall undvek man vissa folk o har tagit avstånd från dom så här efter sesångsavslut och om folk nu e så himla svartsjuk på de o måste gå o sprida osanna rykten så får de stå för dom! Har dom inget liv eller?? Nu florerar det tydligen ytterligare rykten men jag har inte hört vad än, bara att det gör... O personen eller personerna i fråga som går o hittar på de här, tror dom verkligen att vi inte ska få reda på d?? Det e underligt att vissa folk kan va så naiva!

Kan de kanske vara för att dom enda som blev tillfrågade att åka tillbaka i år va just jag o Marina???

Kom bara ihåg!! Jag o Marina va väldigt omtyckt av nästan alla uppe på fjället så de lönar sej nog inte att gå o hitta på massa grejjer!! Det borde ni redan ha kommit underfund med....

Have a nice life.... Love you Marre!!!



Turkland 2008

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha...snyggt! :oP

2008-10-10 @ 08:28:05
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw, vad söt du är gumman! saknar dig så in i bomben!

ps. fan vad snygg jag är på bilden. haha.

2008-10-10 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0