D day!!

Kanske min klänning e en aning kort... Med risk för stripping ska jag ändå bege mej i min rutiga o kanske, vem vet ckocka med en tros kant eller så!! Ha ha!! De e smällar man får ta!! Det blir en tre rätters o nåt glas vin... Å sen blire  lovdans o raka vägen till sängen... För vi som e hurtiga ska ju upp o jobba i morron o det e ingen höjdare att bakis servera alla bakis personal o pigga söndagsmänniskor... O till den eller dom som sågade våran dörr i två delar vill jag bara säga... Lååågt!! Fick ju gå i vinterställ hela fredagen o fortfarande har mina öron inte slutat att tjuta efter allt slipandes o filandes med alla högljudda maskiner!!! Nä kunde ni inte bara ha plockat bort dörren o satt dit den igen när ni gick!!! O glassen bjuder jag på!!! 



Nu blire solning o noppning o dushning o refreshing!!!

Ha de!! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0