Ankans helg då!!

Ja då va vi där igen då!! Statoil! Jag bör nog skaffa klippkort!! Ha ha men som tur e va de inte samma person som jobbade denna helg!! Dom måste ju tro att jag e alkolist!!! Skulle ju bara ta ett glas vin! Men som sååå många gånger förr slank det ner ( av ankans förvåning ) en hel flaska vin o lite mer därtill!!! Det går fort när man har roligt!! Mmm... Men de va dock inte lika roligt dagen efter då jag infann mej på jobbet klockan åtta!! Löningshelg och sportlov så med andra ord hade vi lite o göra!! Men det flöt på bra o jag måste ju säga att jag nog kände mej en aning tröttare idag faktiskt!! Men nu har jag bara en dag kvar sen får jag en dag ledig!! O fin i håret blir jag ju då åxå!!

Tack Malin för utköpet av den finaste kofta jag någonsin sett!! I love it!!!!

By by! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0