VAKNA

Vilken dag!! Vaknar av klockan 7.15... Men så helt plötsligt vakanar jag igen... 08:48! Vill tillägga att jag började klockan 08:00... O herregud... Det tog en kvart så hade jag klätt mej skottat av bilen o anlänt till jobbet.!! Jag e dukti så där jag! Men jag hann allt i tid i alla fall... Trodde först att jag missat varorna som skulle komma men som tur va så va dom lite sena åxå pga av vädret o kom inte förns halv elva!

Va o hämtade mina undanlagda klänningar sen åkte jag hem... Nu sitter jag här o planerar ett varmt bad medans jag lånar hem gossip... Sen blire morronrocken, täcket o datorn i sängen...

Min tre dagars ledighet blev till slut endast en dag... Men på fredag ska vi mysa på högbokvarn!! Julbord me tjocka släkten... najjs!!

MARINA va e de som händer???

Kram! // A

p.s

jag har varit o inhandlat en väckar klocka!!

                                                                     d.s

Kommentarer
Postat av: marina

vi måste prata!! imorgon!! saknar dig! /love

2008-11-25 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0