Tummebank o Maränger...

Gjorde ett försök att slänga ihop några maränger på jobbet härom dagen men med mindre lyckat resultat! Vad jag vet e maränger vita inte gyllenbruna som mina blev o ett tips e att inte grädda maränger på bakplåtspapper i en varmluftsugn!!! Då blir det bara aborre av hela smeten!! Men lite cred ska jag väl ha för att jag försöker iaf!! Mmm men jag kompenserade med att fixa lite dekorationer till grädden i utsökt Ankan anda! Det vill säga... chokladtrassel!!! Jymmi! O idag då!!! Jo jag har blivit knivskuren i min tumme!! Av mej själv dock men jag hade en mindre överläggning om de va försök till mord eller rent självförsvar!! Konstaterade dock det senaste då jag heroiskt försökte rädda Tomaten! 

Nu ska jag o snuffsan ta en raid ner till tempo för en liten godispåse bröd o cigg!!

Ha de! // A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0