time goes by so fast...

Helg igen då!! Tiden går så fort!! Har hunnit att köpa bil, fått lägenhet och donat o grejjat!! Oj oj oj!!

Har kommit in i en period nu där jag vaknar mitt i natten o inte kan sova! I natt vaknade jag klockan tre hur pigg som helst. O i går natt vaknade jag 4:48 o inte kunde somna om förns jag hade käkat två mackor o bytt sovplats!! Skummt!! Fortsätter set så kanske jag måste gå till farbror doktorn!

Ringde till LofsNiklas i onsdags!! Vi pratade på en bra stund o de värkar som dom har fått de riktigt mysigt där uppe nu!! Skulle ju ha ringt o bokat boende i går men jag glömde helt bort de!! Men jag får ringa i morron då o höra med Anna pm hon kan fixa nåt roligt åt oss!!! Längtar!! O snart kommer våran Mickan hem åxå!!!

Nu ska jag kika lite på Ikeas sida!!!

Ha de!!! Kram // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0