SÖNDAG

Min lediga dag!!! Har inte gjort annat än att vilat upp mej o ätit en massa gott!! Tog en tripp till staden där jag hämtade upp Tobbe som kom med tåget från stockholm o drog o fikade här i valbo!! Tänkte vi skulle prova nya waynes men de va inget som lockade så vi gick till Madame o käkade i stället!! En Bakad potatis blev det för min del o Tobbe tog en varm macka med kyckling o sweet chili!!! O cola på d!!! Men i morron däremot har jag fullt upp! Ska ringa om papper till bilen o så ska jag till färgton o kolla efter tapeter, fika med Mallo, långpromenad med Niklas o så smått börja att nermontera mitt rum... Katten kommer att bli smått förskräckt när bästa sängplatsen försvinner... Men han hittar nåt nytt. Nu e de dags att make av sej o borsta dem små för att förhoppnings vis hinna upp till sängen innan jag somnar!!!

Sov gott! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0