my apartment...

Känner mej inte riktigt fräsh!! Har ätit alldeles för mycket godis o känner mej som en uppblås kossa!! Jag vet ju att jag mår mindre bra med en massa socker o ändå kan jag inte låta bli!! De blir till att promener till jobbet i morron. har ju råkat kommit av mej sen jag köpte nya pärlan!! Bild kommer sen!! Sista dagen före tre dagars ledighet i morron! Najjs!! Kommer bli lite shopping till lägenheten dom dagarna!! En soffa o kaffebryggare o kanske en micro?? Hmm vem vet? Ska lägga en rubrik så ni får fölaj mitt uppbygge av lägenhets projekt... Nu ska jag borsta gaddana o gå o sova!! Upp tidigt i morron! Börjar att jobba kl åtta! Hu hu hu...

Hade gött o sov gott! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0