Kräftkalas!!!

Ja då vi som bor här har lite konstigheter för oss så kan vi lika gärna slå på med ett kräftkalas mitt i vintern!! O mitt i natten åxå för den delen!! Kl 24 i natt satt vi o käkade kräftor o drack vitt vin!!! Ha ha!!! Men ack så gott!! I dag e polisen här o gör stor koller!! Dom kollar allt!! O ajg som måste hem o byta om innan jag börjar att jobba! Hoppas jag inte får blåsa iaf!! Men det borde vara cool lugnt eftersom jag inte drack så mycket!!

Kvällen då?? Jo jag börjar jobba kl fem o de kommer att vara tot kaos i kväll!! Över 100 bokade o de brukar komma minst femtio dropp åxå!! Får inte tag på Dempa så jag måste åka upp o hämta ner henne sen!! Ska ju ändå hem o hämta kläder!!

Nu ska jag kolla runt lite på nätet efter lite roligheter o dricka lite kaffe så jag piggnar till!! Trots det sparsamma drickandet i går så är jag ändå lite seg!! De e vinet som pratar!!! Ha ha!!

Ha de gott så hörs vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0