En bara vara dag!!

image6

Sitter just i skrivande stund o kollar på lets dance (hoppas på vinst för Tina) o har mina tankar på Niklas!! Önskar honom all lycka som finns i hela världen!!!
Har en liten depp dag idag! Längtar nåt så fruktansvärt hem!!! Men de e ju bara lite över två veckor kvar nu så jag får hålla ut!! Ska ju bli snowboardåkare innan jag åker hem o då får jag ju passa på nu dom sista veckorna när det e lugnt o vi alla e ledig om dagarna!!!

Det e mindre än en vecka kvar till våran Ösunds visit!! Gud va skönt de ska bli att komma o shoppa lite o träffa lite gött folk!!! Hmmm.... Måste få hångla!! Ha ha!!! Ja där ser man!! Knäpp ja!! D blir man här uppe!!! Ja ja!! Så mycket mer än d har de inte hänt i dag!! Nu väntar jag bara på Tobbe o hans klagande när han kommer hem!! Ha ha, han e skojjig han!!!

Puss o kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0