Knasig lista??

Vad blir ditt namn baklänges?
acilegna


Har du gjort en snöängel i år?
Japp!! Lofssdalen


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Öhh? två veckor kanske?

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jo det händer!!


Tycker du att sengångare är söta?
Ice age! Ha ha!! Nää inte söta....


Har du någon gång testat karate?

Nej, Då hade man väl gått sönder... =))


Första sporten du gick på?
Fotboll!! Jag va målvakt!.

Minimorötter eller pommes frites?
Mini morötter för det mesta men en bakisdag blir det nog pommes iaf!


Vad längtar du mest till just nu?
Solen!


Hur gammal har du tänkt bli?
Det får tiden utvisa!! Inget jag tycker man ska spåna i.


Har du haft vattkoppor?
Ja, .

Vad drömde du inatt?
Ingen aning..


Vilken tv-serie är bäst?
Ohh, de e finns mycket gött men just nu e de nog gossip girl på femman!


Vad åt du senast?
Glass


Höga eller låga strumpor?
Nu e de sommar o då kör jag bara fötter! =))


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Hmm?? De va en svår en! Jag får återkomma


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ja, ibland.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
grått med runda ringar i olika färger!


Bikini eller baddräkt?
Bikini!


Är du mörkrädd?
Ja!! Aldeles föör mycket


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Haha ja, som typ nu.


Riktig gran eller plastgran?
Riktig, luktar godast.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt!


Godaste drickan till frukosten?
Kaffe


Vill du bli president?
Nej. Alldeles för mycket ansvar och folk som hatar.


Har du spelat tjej i en teater?
Inte vad jag kan minnas??

Duscha eller bada?
BADA!!!

Har du gråtit i skolan nån gång?

Ja, det har jag.

Hur tar du dig till jobbet?
Bil


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha ja, om det räknas som punkare att måla sig svart runt ögonen..


Sjunger du på toa?
Bara om jag tror att ingen hör mej!


Vilken färg har din jacka?
Vit, svart, skinn, grå...


Använder du långkallingar?
om det e kallt


Är du höjdrädd?
ibland kanske


Vilket land vill du åka till?
Australien


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
vovven


Vad ska du göra NU?
Mat!!

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej men inte för att vi e ovänner!!

Har du sett din bästa vän gråta?
jao

Vad åt du senast?
glass

Har du fått någon komplimang idag?
Nej, inte än men jag väntar!! =))

Har du varit med i en rättegång?
Näe.

Är du polare med grannarna?

Vi har helt underbara grannar!!

Vilka språk talar din mamma? 

svenska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Öronen?

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I förrgår!! Till Mosters stuga i lingbo

Gay?
nope
.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej, men en rutskana med colasås o toapapper!!

Har du varit på stranden?
Japp!! Där bor man den här årstiden!!

Har du haft en stalker?
Nej

Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja,

Hur bra är din syn?
Inge vidare där!!

Har du varit på ett party?
yes

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

I bur iså fall....

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Jahaja, så trevligt.

Har du varit utomlands?
Ja!

Har du sett din bästa vän naken?

Ja.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Jag har inte varit på bröllop

Var är dina syskon just nu?
Lillebror ett är nog i skolan o lillebror två är i Hofors och jobbar!!

Vad var den senaste drömmen du minns?
??

Vilken tid gick du upp i morse?

07.45

Vad ska du göra i helgen?
Bara vara hemma!!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Vad heter din blog?

När va du riktigt sjuk senast?

April.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen aning.

Vad finns i din bakficka?

Ingenting.

Har du färglinser?

nope.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov.

Vad är det första du gör på morgonen?

Kokar kaffe o tar en cigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0