Roliga piller o viktnojja!

Kan det bli nå bättre?? Nää? Har viktnojja till tusen.. Jag som trodde jag kommit över det! Men det kan till stor del bero på kortisonet som gör att man sväller upp o blir allmänt sugen på allt!! O ont har jag fortfarande!! Men jag har fått nå super piller nu o jag blir lite flumm i huvet av dom o tycker att altt e ganska skoj Ha ha!!! De tycker vi om! =))

Midsommar ångest!!! Jag kommer ju inte kunna fira i år med tanke på omständigheterna men jag får göra det bästa av situationen!!! En fruktsmothie o lite candels får de bli för min del!! Lite potatis o sill!! Hmm... De funkar de åxå!!!

Ja ja, nu tänkte jag hoppa i säng o hoppas på att det känns bättre i morron!!!

Kram o puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0