Onsdag...

Uppe tidigt igen!! Men det kan vara skönt att inte sova bort halva dagen!! Nu blir det ett par avsnitt av what i like aboute you sen göra sej i ordning... Måste ringa sjukhuset inför morgondagens op åxå!? Har ju inte tagit nå prover än men hoppas på att de inte gör nåt!! Orkar inte vänta längre nu!!

Ska även försöka få någon organisation på min kläder!! Hittar ingenting eller massa saker jag inte visste att jag hade!! För ett par veckor sen hittade jag ett färgglatt linne som nu har blivit lite av en favorit när man känner sej lite uppsvälld o får nojjor!!!

 Ja ja vi får se hu långt jag kommer!! Har igentligen masor att göra men Angelica tycks vara expert på att skjuta upp saker o ting!!! Ha ha!! Det ligger i blodet...

Ha en bra dag!! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0