I'm Ok!

Tillbaka till verkligheten!! Allt gick bra med op:n men Jag har ganska så ont just nu!! Jag e stel som en pinne o kan knappt röra mej!! Sitter mest still på en o samma plats!!! Har slut på värktabletter o ta bilen till köpis ja de e bara att glömma!!! Tog en sväng igår o se hur det blev i dag! =( I'm overdoing it... Kanske min kära granne ska iväg nåt eller kanske min älskade kusin???
 
Ha ha!! Mamma har köpt sej en ny kaffe panna!! O stolt att designen även gick hem hos dotra sin!! Ha ha!!! Den e faktiskt ruggigt snygg!!! Själv va man o köpte sej fyra glasvaser som jag ska bygga en hylla av!! Bilder kommer när jag kan börja röra på mej o få lite ordning!!

Nu ska jag ut o sätta mej i solen som tittar fram i mellanåt så kanske man kan bli lite piggare!!!

Kram o puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0