o,t,f...

De va ett tag sen jag skrev nu!! Dels pga virus o skit på datorn o så har det ju varit sol o då vill man ju inte vara inne!
Vad har jag gjort förutom att sola då?? Hmm? I onsdags va jag o Fiffi ut till svartviken o mös i em solen!!!






Torsdag o fredag har jag spenderat i solstolen på baksidan med kaffe o cigg o bättrat på brännan som försvann under regnperioden!! Grannen va o införskaffade oss en pool på tordagen åxå så där spenderade jag min fredag!! Mmm... lovely!





Hoppades på sol i dag åxå men inte då!! Får hoppas på att den kommer tillbaka i morron!!! Eller föresten inte! Ska ju på dop o då e de ju inte roligt om de e för varmt, men det kan ju få spricka upp mot eftermiddagen!!! Ja de låter som en plan!!!

Nä nu ska jag kolla på las vegas o sen ska jag sova så jag kommer upp i morron!!

Kram o gonatt! Puss // A


Kommentarer
Postat av: MAMMA . JESSICA

Gud vad härligt det såg ut att ligga i poolen :o)

2008-07-14 @ 09:38:02
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0