Jag är trasig!!

Allt tråk börjar hinna ikapp o hur mycket starkare ska man behöva vara?? O allt slutar inte där, det kommer mer det vill jag lova! Har en massa fix framför mej o just nu ser jag inget ljus på denna väg!! Kan jag bara få vakna en dag o känna mej hel?? Snälla! Jag e fast i en sjukdom som lever sitt egna lilla liv o hur jag än försöker få kontrollen hittar den en väg att ta sej runt mina försök till ett liv som e hållbart... När tankarna bara snurrar o viljan att ha sönder sej själv för att se bra ut är det inte än lätt att kämpa! Men denna gång har jag låtit bli att förstöra för mej själv men ändå trilskas den med infektion efter infektion

Tankarna finns kvar!! Inprintade långt där bakom men jag försöker att inte tänka. Jag e trasig o behöver lagas men jag orkar inte själv. Jag e väldigt trasig! Det e många tankar!! Ångest o tvång!! Inte det o inte den!! Allt som va så bra, känns nu så väldigt lång bort... Jag e trasig o jag har en lång väg att vandra!! En väg utan ljus... Men det finns där!! Det har jag blivit lovad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0