Hurts like hell....

I dag e det inge bra alls!! Har ont o kan inte röra mej! Vad e de för fel?? Jag gör ju allt rätt men ändå blir det helt knas? Måste få en tid på sjukhuset så dom får kolla på mej!! Hoppas bara jag e lite bättre till på måndag så jag kan jobba! Orkar inte vara hemma längre!! Nu får dom ta tag i det här så jag kan leva normalt!

Annars?? Ja har vaknat för ett tag sen o ska väl hoppa in i duschen!! Va o golfade lite igår o de gick väl si så där! Jag vann i alla fall inte, så mycket kan jag ju säga!! Ha ha ha!! Tog en fika efteråt o smakade på världens goaste äppelkaka tror jag!! Har aldrig ätit så god!!

Nee, nu... ja? Hmm... Kram kram // A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0