newyear's

My flikks kommer till nyår!!! Åhh va skojjsigt!!! Har pratat med både Mickan o Marina o båda kommer till mej o släpper loss!!! Fest långt in på Natten! Oj oj!!! Längtar!!

Vem fick den brighta idén att smälla upp ett rölyse på vägen utanför?? Jag hatar dom!!! Man får stå så länge att man nästan fryser fast!!! Grrrr....

I brist på värmekälla får jag ta tag i mitt frysande o värma kroppen med ett varmt bad! Sen ska jag in till staden o snacka gojja med bocken! Undra jag om vi ska slå på en repris o klappa stackarn i år åxå?? De vill säga om han står kvar!!! Mina kära ska minsann få träffa gävles aldeles för överskattade herre när dom kommer!!!

Bildbevis!!! Tomten kanske vill kramas Marina!!! Jag kan introducera dej för min tomtevakt vi har utanför fiket!!! Ståtlig e han ska du se!!! Still står han åxå!!!

Nä nu ska jag upp i ett bad o sen ska jag driva iväg en sväng!!!

Ohhh va jag längtar!! Både efter det ena o de andra!

Kram på er alla!! /// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0