kreativt tänkade!!

Ja de bara öser in ideér!!! Gu va jag ska måla tejpa hamra o dona!!! Det kommer att bli så fint!!!

Måste lete reda på min rattmuff så jag slipper frysa om mina stackars händer så här i vinterkylan! Vill dock tillägga att det nu gått mot plusgrader och vi förmodligen så där lagom till jul inte kommer att ha nån snö alls!!!

Jag fick spel igår o "råkade" klippa av mej luggen! Va ska de va bra för? Inte vet jag men det kändes bra för stunden o jag e ju inne i en kreativ period så de lixom bara hände!! Ska nog försöka hålla mej till döda ting hädanefter så jag inte kommer utan hår nån dag!!

Jaop!! De va de!! I morron e ja ledig igen!! Kors i taket!!! Ska på köpis o kolla på lite klappar o så ska jag ta min efterlängtade lååångpromenad!!! Kanske ta en fika med Nattis?? Nu ska jag kolla på parlamentet som jag missade tidigare i kväll!!!

Ha de o sov gott! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0