FREDAG

Godis e ett måste när man myser i soffan! ett glas marques lika så!!! Ja de blev idolfinal med Matte o Eva ikväll o nu rullar fredag hela veckan så jag passar på o skriva lite här eftersom de va ett tag sen jag uppdatade... De har ju inte hänt så himla mycket utan jag knatar nog mest på på jobbet !! Men de lugnar väl ner sej efter stor helgerna...

Lucia i morron då men jag ska sova såååå länge!!!  Min kropp e trött, så himla trött! Nä måste ta tag i tränandet åxå o såtta fart... jag mår inte bra av att lata så här mycket!! Japp!!! Promenad i morron! Ner till mio o kika på rean o sen kan jag vandra vidare till oves... Måste hitta ett bord till vardagsrummet!!!

Ha en bra kväll!!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0